tiistai 14. elokuuta 2012

Jumpsuit - viimein

Mä oon kyllä tosi hidas syttymään, täytyy myöntää. One Piece ja Jumpsuit -villitykset ei muhun oikein iskeneet... Ennen kuin nyt. Ja nytkin vain tytölle, älkää huoliko ;)

Kaava on uusimman Ottobren (4/2012) Jumpsuit koossa 86 cm. Kankaana velour, applikointi myös velouria, ja hupun vuori trikoota. Hieman meinasi kyllä mennä hermo tämän kanssa, kun aluksi tappelin nauhanohjaimen kanssa että saisin kantattua nätistin. No, eihän siitä mitään tullut, eli saumuri kehiin, resori kiinni ja sitten vasta peitetikillä kääntö. Kyllä onnistu! Sitten olin ihan viimesiä saumoja saumuroimassa mustalla langalla kun tuli semmoinen olo että mitäs mä sieltä Karnaluksilta ostinkaan... No niinpä niin, just tämmöistä magentan-punaista pinkkiä lankaa! No, eipä voi mitään, onpahan nyt ainakin huppu peitetikattu kiinni pinkillä :D

Lauriida-merkitkin alkaa pikkuhiljaa loppua, ensiviikolla saattaisin päästä tilaamaan Etsystä niitä ison paketin. Toivon mukaan :)

Sovituskuvaa ei ole, kun typy ehti mennä jo maate. Näette siis mahtavan upean taidonnäytteeni Gimpin kanssa. Joo-o. Hiukka harjottelua vielä! :D Edit: Nyt sitä sovituskuvaa, ja Gimp-taidot taas parani vähäsen! En vaan tiedä, onko mulla kärsivällisyyttä tähän noin niinku pidemmällä tähtäimellä... :D






Tyttö ei kyl oikein tykännyt haalarista, yritti kovalla tohinalla repiä sitä pois päältään... :P Eikä tuo 86-senttinen nyt NIIN reilu ollutkaan, kuin kuvittelin.. Ohhoh. Mulla on aika iso tyttö jo. :)