sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Tunnustus :) ja valmistakin!

Lauriidan langat sai ekan blogitunnustuksensa, kiitokset siitä Taikutille! :)



1.Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.


2.Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.

1. Olen oikeasti ehkä maailman kärsimättömin ihminen, silti teen pitkäjänteisiä käsitöitä...?!
2. Olen 180-senttinen.
3. Omistan vain yhdet sopivat farkut...
4. Olen 4 kuukautta vanhempi kuin aviomieheni :D
5. Omistan kankaita ja lankoja enemmän kuin ikinä ehdin ommella tai neuloa. Ylläri!
6. Vaikka asun kaupungissa, olen sydämeltäni täysin maalainen.
7. Osaan soittaa suuni lisäksi pianoa, kitaraa, bassoa, rumpuja ja vähän nokkahuilua :D


3. Lahjoita tämä sama award 10 parhaalle blogille/bloggaajalle



Ja nyt jotain käsitöitäkin, ettei kukaan luule että olen toimettomana täällä...! ;)

Ompelukone on siis jumittanut varmaan viikon päivät, ja mä tein kaiken mahdollisen, mutta ei. Aina vaan söhryä. Sitten... Ommellessani seurasinkin konetta. Liikkuuko kaikki niinkuin pitääkin? Näyttääkö oikealta..? Sitten tajusin, että oikeassa yläkulmassa tapahtui liikettä, jota EI pitänyt tapahtua... PUOLAIN pyöri! Mun koneessa sitä pitää siirtää naksautus oikealle, jotta voi puolata, ja takaisin vasemmalle jotta voi ommella. Voitte arvata, että se puolain oli siis oikealla...! Ei ihme, ettei kone toiminut! Mä koitin uhkailua, kiristystä ja lahjontaa, kirosin konetta ja uhkasin ostaa uuden... Ja koko ajan vika olikin minussa... Eihän tälle voi kuin nauraa!

Tässä nyt sitten eiliset tuotokset, kymmenen kipaletta päiväsiteitä. Mä ompelin myös kaksi sidettä ja 6 phs:ää, mutta ehdin ne jo paketioida ennen kuvaa... Hupsan!


Sit siskolle lähtee jostain tuntemattomasta villalangasta neulotut Aina yhteensopivat sukat (Novita), nelosen puikoilla nää tikutteli parissa illassa.